Uw tandartsrekening is opgebouwd uit de verschillende behandelingen die de tandarts of mondhygiënist tijdens uw bezoek heeft uitgevoerd. Die behandelingen noemen we prestaties. Op de rekening staat elke prestatie omschreven met een code.
Bekijk een uitleg over de behandelingen op uw rekening (pdf, 1.1MB)
We besteden graag al onze aandacht aan het verlenen van de beste zorg. Daarom werken we samen met Infomedics . U krijgt onze rekeningen via Infomedics en u betaalt ze ook aan Infomedics. Ook voor alle vragen over het betalen van uw rekening kunt u bij Infomedics terecht. Zo hebben wij meer tijd voor u.
Als u klant wordt, vragen we om uw mobiele telefoonnummer en e-mailadres. Met deze gegevens kan Infomedics uw rekening digitaal sturen. Vraag bij de balie hoe u de rekening gaat ontvangen en of u uw inbox in de gaten moet houden! In de e-mail van Infomedics staat een link naar uw persoonlijke betaalpagina. Daar kunt u de rekening betalen met iDEAL en downloaden, na controle van uw mobiele telefoonnummer.
In de meeste gevallen checkt Infomedics of uw zorgverzekeraar (een gedeelte van) uw behandeling(en) vergoedt. Het bedrag dat overblijft betaalt u aan Infomedics. U ziet dit duidelijk terug op de rekening. Hebt u vragen over de hoogte van de vergoeding? Neem dan contact op met uw zorgverzekeraar.
Staat er geen vergoeding op de rekening? Betaal dan het hele bedrag aan Infomedics en kijk of u de rekening kunt declareren bij uw zorgverzekeraar.
Op de website van Infomedics kunt u makkelijk uw rekening bekijken en betalen. Als betalen niet goed uitkomt, kunt u ook uitstel van betaling of een betalingsregeling aanvragen.
Klik op de link in de e-mail van Infomedics of ga naar Infomedics. Vul daar het 14-cijferig betalingskenmerk in dat op uw rekening staat. Als uw rekening nog niet (helemaal) betaald is, dan wordt u doorgestuurd naar de betaalpagina van uw rekening. Daar kunt u direct betalen via iDEAL. U kunt de betaalstatus van uw rekening ook opvragen bij digitale assistent Ella.
Om uw privacy te beschermen, ziet u op de betaalpagina van uw rekening alleen het bedrag van de rekening. En wanneer de rekening betaald moet worden. Als u de rekening wilt bekijken of downloaden, dan stuurt Infomedics een code naar uw mobiele nummer. Met die code kunt u de pdf van uw rekening openen en, als u dat wilt, opslaan.
U hebt 30 dagen om de rekening van Infomedics te betalen. Lukt het niet om op tijd te betalen? Voorkom dan een herinnering en vraag uitstel of een betalingsregeling aan. U regelt het op de betaalpagina van uw rekening of via digitale assistent Ella.
Hebt u een vraag of hebt u hulp nodig? Bekijk dan de veelgestelde vragen op www.infomedics.nl of stel uw vraag 24/7 aan digitale assistent Ella. Tijdens kantoortijden kunt u ook altijd contact opnemen met de Servicedesk van Infomedics op telefoonnummer 036 - 20 31 900 (maandag tot en met vrijdag van 09.00 uur tot 17.00 uur).
Om rekeningen snel en correct te kunnen verwerken, delen wij uw gegevens met Infomedics. Uiteraard voldoen zij aan alle geldende wetten en regels rondom privacybescherming. En doen ze er alles aan om uw gegevens maximaal te beveiligen. Informatie over hoe Infomedics omgaat met de bescherming van privacygevoelige informatie vindt u op www.infomedics.nl/privacy.
In opdracht van ons verstuurt en incasseert Infomedics rekeningen voor de zorg die u heeft gehad. Infomedics voldoet hierbij aan alle (privacy) wet- en regelgeving, zowel de regels die van toepassing zijn op ons als zorgaanbieder, als aan de regels die vanuit de wet gelden voor Infomedics.
Wat zijn de belangrijkste betalingsvoorwaarden van uw rekening van Infomedics?
Extra berichtgeving openingstijden
Mondzorg Malden
Schoolstraat 6
6581 BG Malden
Telefoon: 024-3582000
info@mondzorgmalden.nl